Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο πιο άμεσος, διεισδυτικός και ταχύτατος τρόπος προβολής και προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών, έργων, καλλιτεχνικών γεγονότων κ.α. Πλέον οι ίδιοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζουν ένα προϊόν αν πραγματικά τους αρέσει. Ο όγκος των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται γρήγορα και έτσι γίνεται πιο έντονη η ανάγκη και πιο δύσκολη η διαδικασία της αποτελεσματικής παρακολούθησης και διαχείρισης. Όμως για μια επιχείρηση ή άτομο είναι ζωτικής σημασίας να υπάρχει η δυνατότητα εκμετάλλευσης των social media και συμμετοχής, μέσω αυτών, σε απευθείας συνομιλίες.

Με μία επαγγελματική ολοκληρωμένη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι δυνατή:

  • Η δημιουργία περιεχομένου σε πολλαπλά σημεία όπως blog, twitter, σελίδα facebook, κανάλι youtube.

  • Η εύκολη και γρήγορη παρακολούθηση του τι λέει ο κόσμος για ένα άτομο ή την επιχείρησή του.

  • Η ενίσχυση της κοινωνική παρουσίας στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

  • Η αναλυτική περιγραφή της επισκεψιμότητας των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και της εμφάνισης ενός προϊόντος, ονόματος κ.α. στον παγκόσμιο ιστό.

  • Ο συνδυασμός των social media με νέους τρόπους προώθησης όπως δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων.

  • Η άμεση επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες/ενδιαφερόμενους, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά εργαλεία επικοινωνίας όπως τα δελτία τύπου.

  • Η συμβολή στον περιορισμό των ζημιών που μπορεί να προκληθούν από αρνητικά, δυσφημιστικά σχόλια και αναρτήσεις.

  • Η ξεχωριστή παρακολούθηση και διαχείριση μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων ατόμων.

  • Η σύνδεση με τους πελάτες/ενδιαφερόμενους με άμεσο, αλληλεπιδραστικό τρόπο αυξάνοντας έτσι την αξιοπιστία.

  • Ο γρήγορος εντοπισμός των τρεχουσών αλλά και των μελλοντικών αναγκών και τάσεων των χρηστών.

  • Η προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών κ.λπ. με πιο εύκολο και άμεσο τρόπο.

  • Μεγαλύτερο κέρδος στις μηχανές αναζήτησης και αύξηση της επισκεψιμότητας του διαδικτυακού τόπου.