Συσκευασία

Μια συσκευασία δεν είναι απλά ένα κουτί ή μια τσάντα μέσα στην οποία συσκευάζεται ή μεταφέρεται το προϊόν. Παίζει και αυτή τον ρόλο της στην προώθηση του προϊόντος και στην γενικότερη εικόνα του. Ένα ωραίο σχέδιο ή η χρήση ποιοτικών υλικών θα τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή ώστε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στο προϊόν. Σχεδιάζοντας μια συσκευασία είναι σημαντικό να έχουμε στο μυαλό μας το τεστ των 2,6 δευτερολέπτων. Αυτός είναι μέσος χρόνος μέσα στον οποίο η συσκευασία πρέπει να κερδίσει τον καταναλωτή προκειμένου να ξεχωρίσει ένα προϊόν από το ράφι. Μέσα στο χρονικό διάστημα αυτό η συσκευασία πρέπει:

  • Να ξεχωρίσει ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστών
  • Να κάνει αντιληπτό το είδος του προϊόντος
  • Να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή προκειμένου να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες

Αφού πετύχει το στόχο της, να πάρει ο καταναλωτής το προϊόν στα χέρια του, πρέπει:

  • Να διευκολύνει το καταναλωτή να βρει τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος και πληροφορίες για το περιεχόμενο της συσκευασίας
  • Να δώσει στοιχεία γιατί χρειάζεται ο καταναλωτής το προϊόν
  • Να πείσει τον καταναλωτή να το αγοράσει