Λογότυπο

Το λογότυπο είναι αυτό που αφήνει την πρώτη "γεύση"στον εν δυνάμει πελάτη σας. Ο σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του και ταυτόχρονα να μεταδώσει, στο βαθμό που είναι δυνατό, στοιχεία για την ταυτότητα της εταιρείας ή του προϊόντος. Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά της εταιρικής ταυτότητας και πολύ συχνά είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για την εικόνα που θα αποκομίσει κάποιος για την εταιρία σας.

Το σκιτσάρισμα του λογοτύπου είναι μόνο ένα μικρό μέρος της δουλειάς. Το μεγαλύτερο μέρος είναι η έρευνα (ποιοι είναι οι ανταγωνιστές, που θα παρουσιαστεί το λογότυπο, ποιος είναι ο στόχος του), και η εφαρμογή του λογοτύπου σε όλες τις πιθανές μορφές του (ασπρόμαυρο, έγχρωμο, στο διαδίκτυο, fax, επιστολόχαρτα, φακέλους, εταιρικές κάρτες, φόρμες...). Για τις μεγάλες εταιρείες το λογότυπο είναι μέρος ενός πολύ μεγαλύτερου συστήματος εταιρικής ταυτότητας, που περιλαμβάνει έναν οδηγό (brand book) με όλες τις απαραίτητες οδηγίες σχετικά με το πως θα εφαρμόζεται το λογότυπο σε κάθε περίπτωση (καταχωρήσεις, διαφημιστικά έντυπα, websites... κτλ) και με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς.