Proud Redesign - Relaunch award winner 2017

210 300 1787 - 2315 516 216

SEO

Πως να κάνετε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO

Πως θα μπορέσετε να περάσετε το κατώφλι της πρώτης σελίδας της Google

Το θέμα SEO και πως να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google έχει φτάσει να γίνει μεγάλος πονοκέφαλος για πάρα πολλούς επαγγελματίες που έχουν ιστοσελίδες ή eshop, όμως είτε η άγνοια είτε η έλλειψη εστίασης και προϋπολογισμού τους έχει καθηλώσει στις δεύτερες, τρίτες ή και τελευταίες θέσεις της Google.

Λύση υπάρχει για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και αυτή η λύση είναι μια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO.

Για να δείτε τι χρειάζεται για να κάνετε μια πετυχημένη και ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Τι περιλαμβάνει μια πλήρης εκστρατεία SEO;

Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες SEO και πολλά γραφεία SEO ή SEO agencies εκεί έξω που είναι συνεργάτες της Google, και σας υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα SEO agencies δεν εκπονούν κάποια ολοκληρωμένη εκστρατεία SEO.

Συνήθως κάνουν διαφημιστικές εκστρατείες Google Adwords, Facebook Advertising Campaigns, διαφημίσεις στο Facebook δηλαδή και ανακατεύουν απλώς τα πράγματα χωρίς ποτέ να φθάνουν στον πυρήνα του θέματος.

Για την ακρίβεια, για πολλούς το SEO υπάρχει σαν μια άγνωστη, εξωτική λέξη που επειδή είναι δύσκολο και χρονοβόρο και απαιτεί υψηλές γνώσεις και προπαντός σκληρή δουλειά, είναι ελάχιστοι αυτοί που θα σας μιλήσουν και λιγότεροι αυτοί που κάνουν το πραγματικό SEO.

Μια πλήρης εκστρατεία SEO σε 7 απλά βήματα:

1 Έρευνα αγοράς με τις λέξεις κλειδιά

Αρχικά θα πρέπει να κάνετε την έρευνα αγορά σας με τις λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν την αγορά σας. Με απλά λόγια θα πρέπει να βρείτε ποιες λέξεις κλειδιά φέρνουν τα λεφτά και κάνουν πωλήσεις και ποιες όχι.

Άμα δεν το έχετε κάνει αυτό για την αγορά σας ή για την ιστοσελίδα σας τότε σίγουρα θα πρέπει να το κάνετε τώρα. Ένα καλό εργαλείο για να εντοπίσετε τις λέξεις κλειδιά που χρειάζεστε είναι το Google Keyword Planner.

Μην τρομάξετε επειδή είναι ενσωματωμένο με το Google Adwords, η χρήση του είναι εντελώς δωρεάν και θα πρέπει να εξασκηθείτε λίγο πάνω στην εξεύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών.

Ο κανόνας είναι να βρείτε τις λέξεις κλειδιά που έχουν μηνιαία αναζήτηση από 3.000 έως 100.000 και χαμηλό ανταγωνισμό.

2 Καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης

Στη συνέχεια θα πρέπει να έχετε ένα σωστό πρόγραμμα, όταν λέμε πρόγραμμα εννοούμε λογισμικό ή ένα σωστό εργαλείο καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης.

3 Στόχοι εκστρατείας SEO

Οι προσδοκίες που έχετε από την ιστοσελίδα σας το ξέρουμε ότι είναι μεγάλες, όπως άλλωστε και όλων όσων έχουν ιστοσελίδα. Είναι λογικό να αγωνιάτε για το πότε θα φτάσετε στην πρώτη σελίδα της Google και πότε θα αρχίσει το site σας να σας φέρνει λεφτά με το τσουβάλι.

Όμως όσο ψηλές προσδοκίες και να έχετε, θα πρέπει να μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και άλλες ιστοσελίδες εκεί έξω που οι ιδιοκτήτες τους έχουν τις ίδιες προσδοκίες με εσάς. Ποιος θα βγει στην πρώτη σελίδα της Google όταν υπάρχουν 10 θέσεις για δεκάδες ή και χιλιάδες υποψήφια site;

Έτσι θα πρέπει να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους για να μπορέσουμε να τους πιάσουμε. Για παράδειγμα, θα πρέπει να επιλέξουμε για αρχή, μία ή και δύο λέξεις κλειδιά και να στοχεύσουμε για να βγούμε με αυτές πρώτα στην πρώτη σελίδα της Google και μετά να πιάσουμε τις επόμενες, αν γίνεται.

Δεν γίνεται πάντα να βγούμε για όλες τις λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι για κάποιες λέξεις κλειδιά θα μπορέσετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και για κάποιες άλλες θα είναι ασύμφορο οικονομικά το κυνήγι τους.

Θα πρέπει να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες λοιπόν στο SEO και να κοιτάξουμε να βάλουμε στόχους που να είναι μετρήσιμοι, να είναι οικονομικά υλοποιήσιμοι από την επιχείρηση μας και φυσικά να μπορούμε να τους υποστηρίξουμε.

4 Σχεδιασμός της εκστρατείας SEO

Στο τέταρτο βήμα φθάνουμε λοιπόν στον σχεδιασμό της εκστρατείας SEO και θα πρέπει να ξέρουμε ή να έχουμε στο νου μας ποια μέσα θα χρησιμοποιήσουμε.

Για παράδειγμα, αν η ανάλυση ανταγωνισμού μας έδειξε ότι ο πρώτος για τη λέξη κλειδί που επιθυμούμε έχει 100 backlinks στην ιστοσελίδα προορισμού, τότε θα πρέπει και εμείς να φτιάξουμε 100 ή και περισσότερα ανάλογης ποιότητας για να τον φτάσουμε.

Άρα θα χρειαστούμε 100 backlinks τα οποία θα πρέπει να τα βρούμε με κάποιον τρόπο. Όταν μιλάμε για backlinks δεν εννοούμε για spam αλλά για ποιοτικά backlinks που προέρχονται από πραγματικά sites και έχουν γίνει με ανθρώπινο χέρι.

Εν συνεχεία ακολουθούν:

5 Εκπόνηση της εκστρατείας SEO

6 Μέτρηση των αποτελεσμάτων

7 Διόρθωση και επανάληψη της εκστρατείας

Αν σας ενδιαφέρει να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό για το SEO, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.