E-volution Awards 2017

e-volution award 2017

Στην τελετή απονομής Lighthouse e-volution awards 2017, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο μουσικής Αθηνών, βραβεύτηκαν για 6η συνεχή χρονιά οι καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο & επιχειρείν. Οι συμμετοχές στα βραβεία ξεπέρασαν τους 280 σε όλες τις κατηγορίες, ενώ παραβρέθηκαν περισσότερα από 550 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Την αξιολόγηση των βραβείων ανέλαβε κριτική επιτροπή απαρτιζόμενη από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές Πανεπιστημίων και εκπροσώπους σχετικών φορέων.

Η εταιρεία μας συμμετείχε στην κατηγορία Redesign – Relaunch, και βραβεύτηκε για τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε

H ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.

Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες επιβατικών μεταφορών της Ελλάδας εμπιστεύθηκε στην εταιρεία μας τον επανασχεδιασμό της διαδικτυακής της πλατφόρμας. H ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. εξυπηρετεί περισσότερους από 350.000 επιβάτες το χρόνο, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Το project

Υλοποιήσαμε το εν λόγω project φροντίζοντας να πετύχουμε ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα και παράλληλα να αναπτύξουμε ένα περιβάλλον φιλικό για το χρήστη το οποίο παρέχει με άμεσο τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με βάση τις αρχές του Responsive Design με σκοπό να εξυπηρετεί την τάση του κοινού να αναζητά πληροφορίες μέσω έξυπνων κινητών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablets, phablets). Μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ο χρήστης έχει τη δυνατότητα ελέγχου διαθεσιμότητας εισιτηρίων για όλες τις διαδρομές καθώς και την άμεση αγορά εισιτηρίου με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, ενώ παρέχεται η δυνατότητα εξόφλησης σε 2 άτοκες δόσεις.

Η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα σχεδιάστηκε με τη λογική του one click visit έτσι ώστε να δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να αντλεί όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται από την αρχική σελίδα. Η χρήση πολυμεσικού υλικού (φωτογραφίες, video σε parallax), η προσθήκη Slideshow, η γραφιστική επιμέλεια (σχεδιασμός εικονιδίων και banner) εξυπηρετούν τον παραπάνω σκοπό και παράλληλα δημιουργούν ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής. Η ανάπτυξη του Module online αναζήτησης – αγοράς εισιτηρίων στην αρχική σελίδα, απλοποίησε και επιτάχυνε τη διαδικασία, με αποτέλεσμα την αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών κατά 20%.

Η προσθήκη φόρμας ενημέρωσης (Newsletter) στην αρχική σελίδα, η ανάπτυξη Module αξιολόγησης υπηρεσιών, από το επιβατικό κοινό, καθώς και ο ανασχεδιασμός του Blog οδήγησαν στην ανάπτυξη διάδρασης και στη βελτίωση της επαγγελματικής σχέσης εταιρείας - πελατών ενισχύοντας παράλληλα την αξιοπιστία της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.

Στη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα τα social media buttons τοποθετήθηκαν σε εμφανές σημείο και ακολουθούν το χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια περιήγησής του. Η διενέργεια διαγωνισμών από την εταιρεία στα social media προωθείται από την πλατφόρμα μέσω ενός νέου banner που σχεδιάσαμε έτσι ώστε οι επισκέπτες να έχουν άμεση πρόσβαση σε αυτούς. Οι παραπάνω ενέργειες είχαν σαν αποτέλεσμα την αύξηση μελών του Facebook page της εταιρίας από 16.000 χρήστες σε περίπου 43.000 σε μικρό χρονικό διάστημα με συνεχείς αυξητικές τάσεις. Μέσω των διαγωνισμών ο χρήστης μπορεί να διεκδικήσει δωρεάν εισιτήρια για δρομολόγια που εκτελεί η εταιρεία.

Οι εσωτερικές σελίδες ανασχεδιάστηκαν πλήρως, μειώνοντας παράλληλα το χρόνο φόρτωσης και προβολής της πληροφορίας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αναζήτηση – προβολή των εκδοτηρίων της εταιρείας. Για το σκοπό αυτό αναπτύξαμε module αναζήτησης εκδοτηρίων με απεικόνιση της θέσης τους σε χάρτη και προβολή των στοιχείων επικοινωνίας και πρόσβασης.

Ποσοτικά στοιχεία

Συνοψίζοντας, τα οφέλη που προέκυψαν από τον ανασχεδιασμό της πλατφόρμας είναι:

  • Αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 15%
  • Αύξηση των online αγορών εισιτηρίων κατά 20%
  • Αύξηση του επιβατικού κοινού κατά 9%
  • Ενίσχυση της αξιοπιστίας της εταιρείας